Klient
      
        Astor
      
    Informacje
      Za pomocą wiedo i storytellingu, przenosimy widza w lata 90’, pokazując w nieszablonowy sposób zasady i wartości firmy.
      Produkcja została zauważona przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, zgłoszona i wyświetlana na Festiwalu filmów korporacyjnych Cannes Corporate Media & TV Awards.
    Dane
      
            Zasięg: Cała Polska
          
                          
                          Video 
                      
                       
    Cel
Wizerunkowy
            - Pokazanie „ludzkiej twarzy technologii”. Dodatkowo budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding
Realizacja
                To świetna realizacja. Połączenie rzetelności, użyteczności z kreatywnością i nieszablonowymi rozwiązaniami.
              
              - Niebanalna treść intryguje i zwraca uwagę na ciekawe wątki i wartości firmy.
- Największą laurką za tę produkcję jest zadowolenie klienta.
 
    Odpowiadamy na Twoje potrzeby
Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.
 
 
               
                 
                